مجله کودک

۵ دلیل اساسی برای خرید کالسکه کودک

اگر چه عده ای به ضروری بودن استفاده از کالسکه کودک معتقد نیستند، اما ما ۵ دلیل اساسی به شما خواهیم گفت که خرید این وسیله برای کودک شما را کاملاً توجیه پذیر می کند. کالسکه یکی از وسایلیست که هر پدر و مادری برای کودک خود قطعاً به آن نیاز خواهند داشت. به همین دلیل لازم است قبل از متولد شدن فرزند دلبندتان، به فکر خرید کالسکه کودک مناسب باشید. زیرا اگر از والدینی که دارای فرزند هستند بپرسید، اغلب استفاده از کالسکه را ضروری می دانند.

با توجه به گرانی های اخیر، کالسکه های تقلبی و نامطمئن در بازار به وفور یافت می شوند. با توجه به اینکه از طرفی سلامت و ایمنی نوزاد شما بسیار اهیمت دارد و از طرفی دیگر نمی خواهید هزینه اضافی بپردازید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا از خرید کالسکه مناسب و مطمئن آسوده خاطر باشید. حال به بیان ۵ دلیل مهم برای داشتن کالسکه می پردازیم:

دلیل اول؛ ایمنی و امنیت کالسکه

وقتی می خواهید به بازار یا هر جای شلوغ دیگری بروید، باید مراقب کودک همراه خود نیز باشید. ممکن است یک لحظه غافل شده و کودک از شما عقب بیافتد. پس اگر کودک کمتر از ۳ سال خود را بیرون می برید، شرط احتیاط این است که او را در کالسکه بگذارید تا همواره در دید شما باشد. همچینین اگر دو کودک داشته باشید و بخواهید از خیابان رد شوید، راه حل ساده آن داشتن یک کالسکه دو نفره است.

دلیل دوم؛ حفظ سلامت کودک با کالسکه

کودکان پوست بسیار حساسی دارند، به حدی که آفتاب ملایم هم می تواند به آن ها آسیب برساند. بعلاوه در فصل تابستان که پشه هم زیاد است، این موجودات موذی می توانند پوست کودک را بگزند. از این رو با استفاده از توری و سایبان کالسکه، می توان از این مشکل پیش گیری کرد. البته که هیچ فردی عاقلی قیمت کالسکه را بر سلامتی کودک خود ترجیح نمی دهد.

دلیل سوم؛ حفظ سلامت پدر و مادر

کودکان برای اولین بار در حدود شانزده ماهگی می توانند بدون کمک دیگران شروع به راه رفتن کنند، و این بدان معناست که تا این سن، اگر می خواهید به بیرون از خانه بروید حتما باید کودکتان را بغل کنید. ولی لازم است بدانید که کودکان در این سنین به سرعت رشد می کنند، به حدی که وزن کودک ۱ ساله به حدود ۹ کیلوگرم می رسد و بغل کردن طولانی مدت او بسیار سخت است و می تواند باعث کمر درد شود. استفاده از کالسکه شما را از این مشکلات نجات می دهد.

2

دلیل چهارم؛ سرگرم کردن کودک هنگام خرید

مطمئنا شما مجبورید برای سرگرم کردن کودک اسباب بازی های او را همراه ببرید، وگرنه بی قراری او، خرید را سخت خواهد کرد. در زمستان هم همراه بردن یک لباس گرم اضافه، شرط احتیاط است. وسایل خریداری شده هم جاگیر هستند و نمی توانید همزمان هم از کودک مراقبت کنید، هم بار بکشید. پس به نظر می رسد که به یک محفظه برای نگهداری این وسایل حتما نیاز دارید. کالسکه به شما این امکان را می دهد که وسایل خود را در محفظه ای که در زیر صندلی نوزاد تعبیه شده است قرار دهید.

دلیل آخر؛ ورزش به همراه کودک

ممکن است پدر و مادر برنامه دویدن روزانه داشته باشند یا برای کم کردن وزن اضافه ناشی از بارداری، ناچار به انجام پیاده روی یا دویدن روزانه باشد. داشتن کالسکه دوچرخه سواری، این امکان را به شما می دهد که با خیال راحت نوزاد خود را در کالسکه قرار داده و در پارک یا هر مکان دیگری، برنامه دویدن خود را دنبال کنید.

3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.